Sunday, February 7, 2010

Owh Pagi yang Indah

Tajuk di atas tidak ada kena mengena dengan entry aku kat sini...heheh...aku cuma nak bercerita tentang launching buku pada hari Sabtu haritu bertarikh 6 Feb 2010....Alhamdulillah, aku rasa berjalan lancar...sampai je opis Kaki Novel, rasa terkejut skit sebab tengok ada ramai jugak yang datang...aku ngan hubby sampai agak lambat sebab pagi tu kami terpaksa pergi ke tempat lain dulu...sampai2 je orang ajak makan... jeng jeng jeng...bab makan ni yang best...aku ngan hubby makan dulu...lepas makan, ada sesi tandatangan sekejap...kemudian borak2 sekejap...kami berangkat balik...tak sempat nak snap gambar la..kalau tak, boleh buat kenangan kat sini..harap2 sesiapa yang ada snap gambar pada haritu dapat upload ya...sharing2 la...;-)
haih, macamana agaknya ya sambutan pada Jauhari Hatiku ni...semoga ia mendapat sambutan yang hangat dan kepada kawan-kawan yang dah beli harap sudi2 kan diri komen lepas baca...maklumlah aku masih baru dalam bidang penulisan ni...ok, caiyok2!!

1 comment:

Followers