Tuesday, February 23, 2010

Luahan Perasaan

Aku sekarang ni dalam usaha untuk menyiapkan novel baru...aku tahu Jauhari Hatiku baru saja diterbitkan dan masih belum panas di pasaran..tapi sebenarnya novel tu aku dah siapkan dua tahun lepas..susah betul nak hantar dekat publisher...kalau dah diterima publisher pun, terpaksa masuk queue dalam setahun lebih..letih den nak nunggu selama tu....tapi nak buat macamana...inilah hakikat yang harus diterima...kali ni aku berharap sangat dapat terbitkan novel-novel baru sekerap yang mungkin walaupun sukar sungguh hendak mencari masa yang terluang....okay, aku nukilkan di sini..Bab Pertama novel yang sedang ku usahakan sekarang..harap2 dengan postkan kat sini, aku akan lebih bersemangat untuk menyiapkannya sececpat yang mungkin..uh, bukan senang hendak menyiapkan sebijik novel setebal 500 halaman tanpa masa santai yang banyak...okay, berhenti bersungut Imias! gambate!

No comments:

Post a Comment

Followers